nl

QRorder voor cafetaria en snackbars

"...Nóg slimmer bestellen dan bij die onhygienische 'praatpalen' van die grote Amerikaanse restaurant-keten?? Dat kan! U pakt uw smartphone en scant de QR-code die u op uw tafeltje, in de reclamefolder of bij de ingang ziet. Direct komt het bestel-menu van het cafetaria in beeld. Met enkele clicks en binnen luttele seconden voert u uw bestelling in. Betalen doet u snel en simpel online met iDeal. Contactloos. De bestelling komt direct bij de snackbarmedewerker binnen en wordt bij u gebracht. Smakelijk eten!"

Met QRorder kunnen uw klanten snel en eenvoudig via hun eigen smartphone of tablet hun bestelling aan u doorgeven.

QRorder staat voor 'Quick Response Order'. Een slimme tool voor het online afhandelen van bestellingen in de horeca. Een perfecte extra service aan uw klanten. Mis geen bestelling meer wanneer een klant geen zin heeft in de rij te staan! Uw klant bestelt simpel en veilig zelf via zijn eigen mobiele telefoon. De bestelling verschijnt direct en live in uw keuken! En als u dat wilt betaalt de klant zelfs direct via zijn eigen telefoon met iDeal!

qrOder 1 + 1 = omzet!

Uw gasten bestellen zelf

Uw gasten scannen met hun smartphone de speciale QR-code die ze op hun (terras-)tafel of bij de ingang van uw zaak zien staan. Direct opent op hun beeldscherm een overzichtelijke bestellijst. Men kiest eenvoudig welke snacks men wil bestellen en binnen enkele seconden is de bestelling geplaatst. De bestelling wordt direct getoond aan uw medewerkers in de keuken.

Uw eigen bestellijst (menu) met uw eigen prijzen, altijd actueel

De bestellijst (het menu) die aan de gasten getoond wordt is uw eigen bestellijst. Uw prijzen, úw producten, en desgewenst voorzien van uw eigen productfoto's.
Het aanpassen van uw bestellijst is eenvoudig. Zo kunt u altijd een 100% actuele bestellijst realiseren. Is er iets tijdelijk uitverkocht? Dan haalt u dat product simpel uit de bestellijst. Is er een prijswijziging? Die voert u direct en live in. Producten toevoegen, wijzigen of verwijderen. Productfoto's toevoegen of veranderen. Allemaal mogelijk.

Uw eigen bedrijfsnaam/logo en uw eigen producten

Uiteraard kunt u ook uw eigen bedrijfsnaam en uw bedrijfs-logo toevoegen zodat de bestellijst nóg beter aansluit bij uw bedrijf.

Ook uw medewerkers kunnen electronisch bestellingen opnemen en doorgeven

Veel horecabedrijven maken gebruik van electronische bestelsystemen. Maar dat zijn veelal kostbare investeringen in software en apparatuur. Om die reden werken horecabedrijven vaak ook nog gewoon met pen en papier. QRorder biedt een alternatief voor dure bestelsystemen.

Met QRorder kunnen uw medewerkers namelijk net zo snel en simpel bestellingen van uw gasten noteren en doorgeven aan de bar. Rechtstreeks vanaf het terras of het tafeltje van de gast. En gewoon met hun eigen smartphone!
Dus ook wanneer u niet wilt dat uw gasten zelf kunnen bestellen via QRorder kunt u QRorder gebruiken om uw bestelproces te automatiseren!

Online inzicht in omzet per tafel, per dag, week of maand

Als manager van een horecabedrijf wilt u uiteraard ook goed geïnformeerd worden. QRorder biedt daarom overzichtelijk informatie over de bestellingen. Per tafel, per dag, week of maand kunt u zien hoeveel bestellingen er zijn geweest en wat de gegenereerde omzet was. Ideaal om goed inzicht te krijgen in het rendement van uw terras.

Uw terras vaker open

Moet u uw terras soms eerder sluiten of helemaal niet openen vanwege personeelstekort? Gaat de zon onverwacht schijnen en heeft u onvoldoende personeel ingepland? Met QRorder kunt u vaak tóch uw terras openen. Laat uw gasten eenvoudig zien dat ze met hun smartphone kunnen bestellen en u hoeft niet bang meer te zijn dat u gasten over het hoofd zult zien of bestellingen zult missen.

Meer omzet op uw terras

Weglopende gasten omdat de bediening te lang op zich laat wachten. Het overkomt elke horeca-ondernemer wel eens. Gemiste omzet en een ontevreden klant. Met QRorder kunt u dit voorkomen. Uw gast kan kiezen of hij wacht op de terrasmedewerker óf dat hij zijn bestelling via zijn smartphone doorgeeft.

Minder ontevreden gasten

Omdat uw gast met zijn eigen smartphone kan bestellen zal hij minder snel ontevreden zijn. Bijvoorbeeld wanneer de bediening hem niet ziet of omdat het erg druk is. Geen nerveuze klanten die zich opgelaten voelen om de aandacht te trekken van uw terrasmedewerkers. Ze voelen zich juist een beetje speciaal nu ze zelf hun bestelling kunnen doorgeven! Een perfecte service!

Minder personeelskosten

Een horeca onderneming die het QRorder systeem gebruikt kan in veel gevallen met minder personeel hetzelfde aantal bestellingen afhandelen. Immers, terrasmedewerkers hoeven minder vaak heen en weer te lopen om bestellingen op te nemen.

QRorder is veilig

Het systeem van QRorder is veilig. Binnen de software zijn diverse mogelijkheden ingebouwd om het risico van misbruik of onterechte bestellingen zo klein mogelijk te houden. Afhankelijk van uw specifieke situatie kunnen veiligheidsinstellingen worden aangepast zodat het systeem zo goed mogelijk functioneert. Laat u door onze vertegenwoordiger informeren als u meer wilt weten over deze slimme veiligheidsinstellingen.

Interesse in QRorder? Wij helpen u graag op weg!

Wat heeft u nodig?

QRorder werkt volledig 'in the cloud', en is dus niet afhankelijk van complexe computerapparatuur of software binnen uw bedrijf. Het enige wat u nodig heeft is een internetverbinding en een beeldscherm, bijvoorbeeld een tablet of zelfs een gewone smartphone.

Hoe werkt het?

U plaatst het beeldscherm achter uw bar of in uw keuken op een plaats waar uw medewerkers hem goed kunnen zien en bereiken. Zodra er een bestelling is geplaatst zien uw medewerkers het direct en 'live' op het beeldscherm. Uw medewerkers verzorgen de bestelling en serveren het uit. Zo eenvoudig werkt het.

Wat kost het?

Het basis account is de eerste 30 dagen gratis zodat u QRorder rustig kunt uitproberen. De enige uitzondering is wanneer uw klant zijn bestelling online afrekent: Betaalt uw klant met iDeal, dan rekenen wij 3 cent per transactie.

Na de gratis proeftijd kunt u het basisaccount steeds met een jaar verlengen, maar ook kortere periodes zijn mogelijk. Bekijk de tarieven.
Met een basisaccount kunt u tot 10 bestelpunten beheren. Dat zijn dus 10 QR-codes.

Heeft u aan 10 QR-codes niet genoeg? Overweeg dan een upgrade naar een pro account.
Met een pro account kunt u tot 100 bestelpunten beheren.

Corona-aanbieding: Om kleine ondernemers zoals foodtrucks en kleine horecabedrijven te ondersteunen zijn er voor het basisaccount geen abonnementskosten tot 1 oktober 2020.

Geen computerkennis vereist

QRorder vereist geen enkele computerkennis van u, uw gasten of uw medewerkers. De bediening is zeer eenvoudig en erop gericht zo snel en duidelijk mogelijk bestellingen af te handelen.

QRorder uitproberen?

Interesse in de mogelijkheden van QRorder? Meld u dan simpel aan en ga direct van start.
Heeft u vragen? Neem dan contact met ons op. Wij komen ook graag bij u langs om QRorder aan u te demonstreren of de mogelijkheden te bespreken.


home | contact | inloggen
privacy | voorwaarden
wachten..
© QRorder 2020   | website: paqqa