"..U bent op uw hotelkamer. Het hotel heeft u bij het inchecken een persoonlijke bestel-code overhandigd. Op uw kamer scant u de QR-code waarna direct de actuele roomservice-bestellijst op uw smartphone verschijnt. U voert uw bestelling in en bevestigt met de bestel-code. Uw bestelling wordt verzorgd en bij het uitchecken worden de kosten netjes op uw eindrekening verwerkt."
Met QRorder kunnen uw gasten snel en eenvoudig via hun eigen smartphone of tablet een bestelling doorgeven aan uw roomservice.
QRorder staat voor 'Quick Response Order'. Een slimme tool voor het online afhandelen van bestellingen in de horeca. Een perfecte extra service aan uw hotelgasten. Uw klant bestelt simpel en veilig zelf via zijn eigen mobiele telefoon bij de roomservice. De bestelling verschijnt direct en live in uw keuken of achter de bar!
Uw gasten scannen met hun smartphone de speciale QR-code die ze in hun hotelkamer zien. Direct opent op hun beeldscherm een overzichtelijke bestellijst. Men kiest eenvoudig welke consumpties men wil bestellen en binnen enkele seconden is de bestelling geplaatst. De bestelling wordt direct getoond aan uw roomservice medewerkers achter de bar of in de keuken.
De roomservice bestellijst die aan uw gasten getoond wordt is uw eigen bestellijst. Uw prijzen, úw producten, en desgewenst voorzien van uw eigen productfoto's.
Het aanpassen van uw bestellijst is eenvoudig. Zo kunt u altijd een 100% actuele bestellijst realiseren. Is er iets tijdelijk uitverkocht? Dan haalt u dat product simpel uit de bestellijst. Is er een prijswijziging? Die voert u direct en live in. Producten toevoegen, wijzigen of verwijderen. Productfoto's toevoegen of veranderen. Allemaal mogelijk.
Uiteraard kunt u ook uw eigen bedrijfsnaam en uw bedrijfs-logo toevoegen zodat de roomservice bestellijst nóg beter aansluit bij uw bedrijf.
Als manager van een hotel wilt u uiteraard ook goed geïnformeerd worden. QRorder biedt daarom overzichtelijk informatie over de roomservice bestellingen. Per kamer, per dag, week of maand kunt u zien hoeveel bestellingen er zijn geweest en wat de gegenereerde omzet was. Ideaal om goed inzicht te krijgen in het rendement van uw roomservice activiteiten.
Roomservice bestellen met Qrorder kan leiden tot meer roomservice bestellingen. Het is modern, eenvoudig en snel. Uw gast kiest simpel uit de altijd actuele bestellijst op zijn eigen smartphone.
Omdat uw gast met zijn eigen smartphone roomservice kan bestellen zal hij minder snel ontevreden zijn. Ze voelen zich juist een beetje speciaal nu ze zelf hun roomservice bestelling kunnen doorgeven met hun smartphone! Een perfecte service!
Met Qrorder is het zelfs mogelijk dat uw gasten roomservice bestellen als ze niet op hun kamer zijn.
Het systeem van QRorder is veilig. Binnen de software zijn diverse mogelijkheden ingebouwd om het risico van misbruik of onterechte bestellingen zo klein mogelijk te houden. Afhankelijk van uw specifieke situatie kunnen veiligheidsinstellingen worden aangepast zodat het systeem zo goed mogelijk functioneert. Laat u door onze vertegenwoordigers informeren als u meer wilt weten over deze slimme veiligheidsinstellingen.
QRorder werkt volledig 'in the cloud', en is dus niet afhankelijk van complexe computerapparatuur of software binnen uw bedrijf. Het enige wat u nodig heeft is een internetverbinding en een beeldscherm, bijvoorbeeld een tablet.
U plaatst het beeldscherm achter uw bar of in uw keuken op een plaats waar uw medewerkers hem goed kunnen zien en bereiken. Zodra er een roomservice bestelling is geplaatst zien uw medewerkers het direct en 'live' op het beeldscherm. Uw medewerkers verzorgen de bestelling en serveren het uit. Zo eenvoudig werkt het.
Het basis account is de eerste 30 dagen gratis zodat u QRorder rustig kunt uitproberen. De enige uitzondering is wanneer uw klant zijn bestelling online afrekent: Betaalt uw klant met iDeal, dan rekenen wij 3 cent per transactie.
Na de gratis proeftijd kunt u het basisaccount steeds met een jaar verlengen, maar ook kortere periodes zijn mogelijk. Bekijk de tarieven.
Met een basisaccount kunt u tot 10 bestelpunten beheren. Dat zijn dus 10 QR-codes.
Heeft u aan 10 QR-codes niet genoeg? Overweeg dan een upgrade naar een pro account.
Met een pro account kunt u tot 100 bestelpunten beheren.
Corona-aanbieding: Om kleine ondernemers zoals foodtrucks en kleine horecabedrijven te ondersteunen zijn er voor het basisaccount geen abonnementskosten tot 1 oktober 2020.
QRorder vereist geen enkele computerkennis van u, uw gasten of uw medewerkers. De bediening is zeer eenvoudig en erop gericht zo snel en duidelijk mogelijk bestellingen af te handelen.
Interesse in de mogelijkheden van QRorder? Meld u dan simpel aan en ga direct van start.
Heeft u vragen? Neem dan contact met ons op. Wij komen ook graag bij u langs om QRorder aan u te demonstreren of de mogelijkheden te bespreken.